reklama

Pitva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pitva veľká sranda je,hlavne, keď sa to neje.Keď sa neje, čo sa reže,aby nešiel hneď za mreže.Ten čo pitval človekaa údil z neho kolienka.Na fotke,videl som raz jedno bábo,jak ho žerie starý kápo.Malú nôžku do papule pchal,Ja zas jeho gule nekopal,Nakopal by som mu ich,aby nemal osoh z nich.Aby dieťa nesplodil,ale krv si vypotil.Pri strašne ťažkej prácičke,uväznený v basičke.A na sklonku jeho života, by bola pochválená dobrota.Na elektrické kreslo, by mu telo kleslo.A tá šupa do tela,zabila by netvora.

Peter Čuka

Peter Čuka

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som taký aký som a nič na tom nikto nezmení...hlavne že som šťastne zamilovaný...momentálne študujem na Žilinskej univerzite...konkrétnejšie na SjF...teda strojnícka fakulta (ak niekto netuší čo znamená tá skratka)...som mierne šialený to zver...vlastne sviňa, aj to podľa čínskeho horoskopu, v indiánskom - sova, v aztéckom - vietor, v keltskom - jaseň, v egyptskom - anubis...a v normálnom som strelec...(bacha lebo vystrelim)... Zoznam autorových rubrík:  fotoševlastná tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu